Tags

, , , , , ,


De cateva zile bune, visez! Cred ca mult timp am fost prea obosita, prea conectata la nimicurile de zi cu zi, la sarcinile mai mult sau mai putin rutinoase – am fost prea in priza pentru a atinge acea stare de relaxare necesara visarii. Dar de cateva zile s-a intamplat minunea.

Visez si visez frumos. Daca realitatea nu se ridica la nivelul asteptarilor, macar in vise sa putem evada, nu? De cateva zile alerg printre fragmente de ganduri, printre dorinte neimplinite sau care asteapta momentul propice pentru a fi implinite. De cateva zile, in somn ma invadeaza culori stridente de rosu si verde si albastru si galben, portocaliu si roz si mov. Nu mai tin minte exact ce am visat (intotdeauna am avut problema asta, ii invidiez pe cei care isi pot descrie visele pana la cel mai mic detaliu), dar stiu ca ma trezesc cu o senzatie de bine, cu un zambet abia perceptibil pe buze si cu ochi limpezi.

Azi mi-a spus cineva sa o las naibii cu “romanele” si povestile mele. De ce nu vad realitatea? De ce?! Ei, de ce…Pentru ca realitatea e si ea o treaba subiectiva. Eu o vad intr-un fel, tu in altul. Eu am ales sa o vad in culori pastelate si incerc sa vad totusi partile bune, sa fiu echilibrata in relatiile cu ceilalti si sa nu ranesc pe cat posibil. Tie iti place sa fii radical si sa tai in carne vie chiar si in cazul celor la care pretinzi ca tii. Eu caut sa nu ma simt singura prin faptul ca ma simt implinita cu mine insami si vazand ca am prieteni carora le pasa de soarta mea. Tu cauti alinarea singuratatii in brate mai mult sau mai putin straine, dar ma intreb daca te simti vreodata impacat cu tine insuti, fara a cere confirmare constanta, ma intreb daca te cunosti cu adevarat. Ma intreb…curiozitatea asta, bat-o vina!

Stii ce? Nu ma mai intreb. Pana si eforturile mele au o limita. Ma intorc la “romanele” mele, la povestile mele, la visele mele, la naivitatea mea, la disperarea cu care vreau sa cred in oameni. De cateva zile visez din nou si asta ma face sa zambesc.

(Si totusi, nu ma pot abtine, ma intreb…tu mai stii sa visezi?)

