Tags

, , ,


V-am zis eu că vine primăvara în curând şi că soarele va face totul în lume să arate mai frumos, mai proaspăt. Nu m-aţi crezut. Eh, nu-i nimic, nici eu nu m-am crezut 100%. Silly me! Dar ce bine că am avut dreptate. 1 martie e destul de răcoros. Baba Dochia încă nu poate fi convinsă să-şi dea jos măcar un cojoc.

Dar nu facem presiuni, nu ne grăbim chiar aşa de tare. Încet şi cu treabă bună, vorba unui prieten de familie. În fond, nu e mai frumos să vedem cum ghioceii îşi scot capul din zăpadă în fiecare zi tot mai mult? Dacă am sări de pe o zi pe alta direct de la iarnă la primăvară, unde ar mai fi farmecul? E fascinant să observi transformarea, evoluţia. Eu mă bucur că avem parte de o primăvară care îşi intră în drepturi cu răbdare, cu înţelepciune aş putea spune.

