Tags

, , , ,


Îmi doresc câteva lucruri simple.

Îmi doresc să văd un film. Dar nu oricum. Vreau să văd un film cu prietenii strânşi în jurul meu, cu o pizza mare (neapărat făcută în casă) şi cu un pahar de vin sau cu o bere mai interesantă. Să sorbim din vin sau bere, să mai ronţăim câte o felie de pizza, să spunem glume, să facem comentarii răutăcioase la câte o scenă din film, să ne maimuţărim la câte o replică mai siropoasă, să ne tachinăm şi să fie o seară în care prietenii sunt mai importanţi decât orice altceva.

Îmi mai doresc şi să merg la bowling. Cu colegii. Să râdem că bila nu ajunge măcar pana la popice, să aplaudăm când vreun coleg mai priceput reuşeşte un strike. Să povestim despre orice şi despre de toate –  filozofie, sport, muzică, cluburi, expoziţii, piese de teatru, vacanţe, familie.

Îmi doresc multe alte lucruri, dar le iau încet. Fiecare zi cu mica ei împlinire.

