Tags

, , , , ,


Cu ce mă mai răsfăţ eu în ultima vreme? Lista câtorva mici minuni ale existenţei mele recente:http://free.bridal-shower-themes.com/keep-calm-and-have-a-cup-of-tea

–          cafele luuuungi cu lapte, miere şi scorţişoară,

–          întâlniri la ceas de seară cu prieteni dragi şi câte un pahar de vin roşu,

–          seriale cu poveşti vizionare care în episodul final al sezonului curent te lasă mască reuşind să dărâme complet intriga ce au construit-o timp de 3 sezoane (must see pentru cei care nu am dat peste serial încă – Fringe),

–          discuţii despre viaţă, despre iubire şi despre iubiri (mai ales despre iubiri – prezente, trecute, potenţiale),

–          cărţi care înduioşează, surprind şi îmbogăţesc (da, încă tot la “Zile exemplare” sunt, dar fac progrese, promit 🙂  )

Realizez că am o viaţă calmă în momentul de faţă. Le-am dat un şut în behind dramelor emoţionale care mă urmăreau în continuare. După 1 an şi ceva, devenise mai mult decât o necesitate; la 18 ani, dramele de genul ăsta sunt oarecum de înţeles, la 25, deja te sleiesc de energie. Poate că unii încă le savurează, dar mie mi-e lehamite, ca după o prăjitură preferată din care mănânci la un moment dat prea mult şi ţi se face rău.

E cazul ca acest calm să fie deplin. Prin urmare, e cazul să las trecutul în pace . Cred că l-am torturat şi eu cam la fel de mult cum m-a bântuit el pe mine. E momentul să las rănile vechi să se vindece complet. Ştiu că am mai spus-o de vreun milion de ori şi de fiecare dată mi-am călcat cuvântul. Dar de data asta, cu toate că trecutul m-a rănit din nou (o tăietură mai adâncă şi mai urâtă decât mi-aş fi imaginat), aproape că n-a mai durut deloc…Semn prost – înseamnă că aproape nu-mi mai pasă. Aşa că, înainte să ating acel punct (it’s definitely a point of no return), înainte ca amintirile să devină din roz şi roşii în gri plumb cu accente negre, am să las trecutul să se odihnească.

Viaţa mea e calmă. Unii ar spune că uşor plictisitoare. Nu vă lăsaţi păcăliţi. Calmul e doar un popas pe drumul spre fericire.

