Tags

, , , ,


Postarea de azi nu e despre mine. Am mai spus-o, scriu pentru mine, despre mine, dar in aceeasi masura si pentru tine, pentru ea, pentru el, pentru voi, pentru noi.

Postarea de azi e despre curajul de a lua in maini fraiele propriei sorti. “I am the only master of my fate” (citez cu aproximatie dintr-un film vazut chiar azi, dar deja imi scapa replica exacta – eh, I’m such a goldfish lately)

Om drag, in stilul asta nu ai sa scapi, ci ai sa te afunzi si mai tare. Dupa cum imi spunea maica-mea de fiecare data cand ma panicam si cand simteam ca sunt intr-o situatie fara scapare – orice problema are o solutie. E adevarat, totusi, ca unele solutii ne sunt mai comode, pe cand altele par mai dificil de asimilat si de pus in practica.

Iti mai spuneam eu ceva acum multa vreme (asa multa a trecut deja, ani imi par…ba nu, chiar sunt ani deja) – nimic din ceea ce merita nu e usor. Nici o batalie constanta, dar nici usor. Asa ca nu alege ceea ce pare mai simplu la prima vedere, nu te lasa pacalit.

Vreau sa te vad mai curajos, om drag, mai decis sa redevii stapanul propriei tale sorti. Meriti asta. Meriti sa-ti vezi de viata ta, meriti sa-ti simti sufletul asa cum ar trebui sa fie – al tau, intreg si gata sa fie daruit de buna-voie cuiva care sa merite sa i se daruiasca tot ce ai mai bun de oferit.

